آموزش سئوآموزش وردپرس

کاربرد افزونه Yoast Seo چیست؟

افزونه Yoast SEO باعث می شود سایت شما از بالاترین استانداردهای فنی سئو استفاده کند. همچنین این ابزار را به شما می دهد تا محتوای خود را به بالاترین استانداردهای سئو و خوانایی کلی برسانید. در اینجا ، ما در مورد چگونگی کارکرد افزونه Yoast SEO  که به شما در ساخت سایت بهتری کمک کند ، خواهیم پرداخت!

ویژگی های فنی سئو در SEO Yoast

اگر اطلاعات فنی سئو شما کافی نیست ، بسیاری از موارد زیر ممکن است برای شما منطقی نباشد. اما نگران نباشید! Yoast SEO  باعث میشود مطمئن شوید که لازم نیست همه این موارد را بدانید. تنظیمات افزونه به طور پیش فرض بسیار حرفه ای است و جادوگر پیکربندی افزونه نیز شما را در مراحل مختلف راهنمایی می کند تا تنظیمات سئوی فنی خود را به درستی انجام دهید. اگر می خواهید درباره اطلاعات فنی سئو بیشتر بدانید ، آموزش های بعدی پیام هاست را درباره سئو وردپرس دنبال کنید.

افزونه Yoast SEO اطمینان می دهد که سایت شما:

URL های متعارف در هر صفحه داشته باشد.

rel = next / rel = prev در صورت لزوم.

برچسبهای OpenGraph برای هر URL.

افزونه Yoast SEO محتوای سئو شما را بهبود می بخشد.

پس از نصب و پیکربندی Yoast SEO ، رتبه بندی شما به داشتن محتوای خوب برای کلمات کلیدی مناسب تکیه می کند. پس از انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود ، باید بهینه سازی صفحات و ارسال ها در سایت های خود برای کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی بپردازید. برای انجام این کار ، می توانید یک کلید واژه اصلی برای یک مقاله در SEO Yoast تنظیم کنید. سپس ، Yoast SEO از تجزیه و تحلیل محتوای سئو ما استفاده می کند تا تعیین کند که چگونه باید پست یا صفحه خود را برای رتبه بندی با آن کلید واژه بهینه کنید.

Yoast SEO خوانایی شما را بهبود می بخشد.

حتی اگر محتوای خوبی بنویسید ، بازدیدکنندگان اگر آن را درک نکنند ، از آن سود نمی برند. وقتی شخصی محتوای شما را نمی فهمد ، احتمال خرید چیزی از شما نزدیک به صفر است. در مورد شانس اینکه آنها یکی از مقاله های شما را با دوستانشان به اشتراک می گذارند ، همین موضوع نیز صدق می کند. بنابراین ، باید مطمئن شوید که محتوای شما به راحتی قابل فهم است. این جایی است که ویژگیهای خوانایی Yoast SEO وارد شده است.

ویژگی های خوانایی خواندن SEO Yoast تجزیه و تحلیل های خوبی است که در مورد نحوه بهینه سازی چندین جنبه از نوشتار شما بازخورد می دهد.

منتظر آموزش جامع افزونه Yaost Seo باشید به زودی منتشر خواهد شد !

 

برای سفارش هاست ، ثبت دامنه و طراحی انواع وب سایت باما درتماس باشید

مشاهده بیشتر

Alireza Ranjbarzadeh

بنده علیرضا رنجبرزاده هستم مدیر و مسئول میزبانی وب پیام هاست با 5 سال سابقه در حوزه هاستینگ و طراحی وب سایت ارزان قیمت - کارشناس تجارت الکترونیک - دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر در تبریز - مدرس زبان انگلیسی

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا