دسته‌بندی نشده

خدمات ارائه شده توسط پیام هاست (قسمت اول)

با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز

امروز تصمیم گرفتیم کلیه ی خدمات ارائه شده توسط پیام هاست را به صورت مقاله های چند قسمتی بطور کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم. به زودی وب سایت جدید ما نیز رونمایی خواهد شد که کلیه ی پلن ها با قیمت های استثنایی در آن ذکر خواهد شد.

خدمات طراحی وب سایت وردپرسی :

امروزه با آمدن شبکه های اجتماعی متعدد مانند اینستاگرام و تلگرام داشتن وب سایت کمتر به چشم می آید ولی داشتن یک وب سایت مخصوضا برای شرکت ها و کسب و کارها یک امر بسیار ضروری می باشد

پیام هاست افتخار دارد با طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی ،شرکتی و شخصی درخدمت شما عزیزان باشد کلیه ی سایت ها توسط پیام هاست با استفاده از وردپرس صورت می گیرد و کلیه ی موارد سئو و بهینه سازی و پشتیبانی 24 ساعته را دارا می باشد وب سایت های طراحی شده برای شما با وجود داشتن کیفیت بسیار بالا از قیمت بسیار پایینی برخوردار می باشد و با تماس با ما و استعلام قیمت شگفت زده خواهید شد.

خدمات بهینه سازی ، سئو  و ایمن سازی وب سایت وردپرسی :

کلیه ی سایت های طراحی شده توسط پیام هاست دارای سرعت بسیار بالا و کاملا بهینه شده اند و از نظر سئو نیز در مرتبه بالایی دارند و امنیت کلیه ی وب سایت ها نیز توسط تیم پشتیبانی پیام هاست تامین شده است.

وب سایت خودتان را که توسط یک شرکت دیگری یا حتی توسط خود شما که با قالب های فراوان وردپرس طراحی شده است را می توانید به پیام هاست بسپارید تا ما تمامی کارهای بهینه سازی تامین امنیت و موارد سئو را با قیمت بسیار مناسب برای شما انجام دهیم به طوری که شاهد تغییرات چشم گیری باشید.

نمونه ای از وب سایت های طراحی شده توسط ما که کاملا بهینه سازی شده اند و در وب سایت gtmetrix.com دارای رتبه های A می باشند.

و دیگر وب سایت ها که به دلایلی در این صفحه گنجانده نشده اند که میتوانید با تماس با ما لینک آن هارا داشته باشید.

و دیگر وب سایت ها که میتوانید با تماس با ما لینک آن هارا داشته باشید.

خدمات ثبت کسب و کار شما در گوگل مپ :

حتما حتی برای یک بار هم شده نرم افزار گوگل مپ را دیدید و یا حتی از آن استفاده کردید و یا در نتایج گوگل دیدید که با جست و جوی یک کلمه علاوه بر وب سایت موقعیت و شماره تماس آن نیز در قالب گوگل مپ به شما ارائه می شود

اینجانب علیرضا رنجبرزاده به عنوال یک راهنمای معتبر محلی گوگل کلیه ی کارهای ثبت کسب و کار شمارا در گوگل مپ انجام میدهد و شما حداکثر بعد 24 ساعت نتایج را در گوگل و گوگل مپ مشاهده خواهید کرد چون بنده راهنمای محلی معتبری برای گوگل هستم بلافاصله بعد از ثبت اطلاعات شما گوگل بدون وقفه آن را تایید خواهد کرد .البته پیام هاست صحت اطلاعات شمارا قبل از ثبت بررسی خواهد کرد. ثبت مکان در گوگل مپ را شما خودتان هم میتوانید انجام دهید ولی ممکن است طول بکشد تایید آن یا کلا تایید نشود پس این کار را نیز به ما بسپارید.لازم به ذکر است در آپدیت جدید گوگل امکان ارائه تصویر یا ویدیوی محل نیز در گوگل مپ میسر می باشد.

علیرضا رنجبرزاده راهنمای محلی گوگل با درجه 4

See what I’ve posted to Google Maps
Level 4 Local Guide

https://goo.gl/maps/WQC6NQTY4gT2

نمونه کسب و کار های ثبت شده را میتوانید در لینک بالا ببینید و تصاویر آن ها نیز قرار داده شد

راه های سفارش خدمات پیام هاست :

با عضویت در پرتال فروش پیام هاست و ارسال تیکت پشتیبانی : client.payamhost.com

از طریق تماس از طریق تلگرام : t.me/PayamHost_com

از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیامک : 04134450982 – 09142466941 – 09022466941

پشتیبانی ما 24 می باشد و تحویل خدمات نیز 24 ساعته بدون وقفه انجام می شود خوشحال می شویم صدای شمارا بشنویم

مشاهده بیشتر

Alireza Ranjbarzadeh

بنده علیرضا رنجبرزاده هستم مدیر و مسئول میزبانی وب پیام هاست با 5 سال سابقه در حوزه هاستینگ و طراحی وب سایت ارزان قیمت - کارشناس تجارت الکترونیک - دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر در تبریز - مدرس زبان انگلیسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا