اخبار ما

کپی رایت وب سایت فونت ایران

با توجه به حداکثر مدیریت شرکت در رعایت قانون کپی رایت در مجموعه پیام هاست علی الخصوص رعایت کپی رایت محصولات ایرانی همکاریه اولیه شرکت پیام هاست با وب سایت فونت ایراد آغاز شد. از این پس وب سایت اصلی پیام هاست و زیر مجموعه های آن :

payamhost.com

payamhost.com/blog

client.payamhost.com

با فونت زیبای ایران لایسنس تحت لایسنس CYFW7R از نوع “تجاری ویژه پروژه‌های کوچک” نمایش داده خواهد شد. با توجه به اقدامات انجام شده به زودی این همکاری گسترش خواهد یافت. لازم به ذکر است از این پس وب سایت های تحت میزبانی پیام هاست موظف به تهیه لایسنس مناسب وب سایت خود میباشند. وب سایت هایی که توسط پیام هاست به صورت اختصاصی کد نویسی شده اند نیز در صورت استفاده از فونت های زیر مجموعه ایران فونت نیازمند تهیه لایسنس مناسب خود میباشند و وب سایت هایی که با قالب های آماده فارسی شده طراحی شده اند در صورت وجود فونت در تنظیمات پیش فرض قالب نیاز به تهیه لایسنس نمی باشند، زیرا طراح قالب قبلا لایسنس “نامحدود” یا “لایسنس فروش قالب”را تهیه کرده است و در صورت گسترش وب سایت خود به تجاری با درآمد حتی درصورت استفاده از قالب های آماده موظف به تهیه لایسنس جدید میباشید زیرا این لایسنس ها فقط برای وب سایت های غیر تجاری صادر شده اند.

وب سایت پیام هاست تا حد امکان هم از نظر هزینه ها و هم از نظر مشکل تحریم ها متعهد به رعایت قوانین کپی رایت محصولات داخلی و خارجی نظیر افزونه ها ، قالب های وردپرس ، لایسنس کنترل پنل و نرم افزارهای سرور نظیر سی پنل ، لایت اسپید میباشد. امیدواریم با رعایت قانون کپی رایت توسعه دهندگان را بیشتر از هرزمان دیگری حمایت کنیم.

جهت بررسی لایسنس فونت ایران سنس از سایت فونت ایران کلیک کنید

فونت ایران

جهت سفارش طراحی وب سایت با رعایت کلیه ی اصول سئو ، کپی رایت و بهینه شده با ما در تماس باشید

مشاهده بیشتر

Alireza Ranjbarzadeh

بنده علیرضا رنجبرزاده هستم مدیر و مسئول میزبانی وب پیام هاست با 5 سال سابقه در حوزه هاستینگ و طراحی وب سایت ارزان قیمت - کارشناس تجارت الکترونیک - دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر در تبریز - مدرس زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا