آموزش وردپرس

کتاب وردپرس: آموزش و بهینه سازی

وردپرس:آموزش و بهینه سازی

    مترجم:آرمین ریوندی

قیمت: 15000 تومان

با یاری و عزت خداوند متعال و تلاش مستمر توانستم در کوتاه ترین زمان ممکن این اثر رابه پایان برسانم و امیدوارم این کتاب بتواند شما خوانندگان را در عرصه جدید فناوری و اطلاعات با شرایط آن وفق دهد همچنین از تمام عزیزانی که در پایان رساندن این اثر یاریم کردند نهایت تشکر دارم و برای تمامی آن ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. زنده و پاینده باشید.

نگاه اجمالی بر محتوای کتاب:وردپرس یک سیستم مدریت محتوا برای سایت ها و وبلاگ ها می باشد.وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان و وبلاگ نویسی بود بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد و سپس به صورت یک سیستم مدیریت محتوای کد باز برای مدیریت محتوای سایت ها معرفی شد.

شاید بپرسید وقتی آموزش وردپرس هم به صورت ویدئو در دسترس است و هم به صورت آنلاین روی سایت نمایش داده میشود دیگر چه احتیاجی به کتاب است؟!

بله حق با شماست! اما بهتر است مقایسه ای انجام دهیم…

دوستان زیادی هستند که با توجه به اینترنت محدود خود قادر به مشاهده ی محتوا بر روی سایت نیستند و اگر یک کتاب الکترونیکی در اختیار آن ها قرار گیرد می توانند برای یک بار آن را دریافت کرده و همیشه در سیستم خود نگهداری کنند و از آن استفاده کنند.
همچنین برخی از دوستان نیز به علت محدودیت در زمان خود نمی توانند وقت بگذارند و به مشاهده ی ویدئوهای آموزشی بپردازند پس این دسته از دوستان نیز تمایل بیشتری به کتاب الکترونیکی دارند و در واقع ارتباط بهتری با آن برقرار می کنند.

              نحوه خرید: 

1-ارتباط با آیدی تلگرام:Arminrvd@

2-ارتباط با آیدی اینستاگرام:arminrivandi@

                                                       3-مرکز توزیع و فروش: تبریز-فلکه دانشگاه-برج بلور-ورودی دوم-انتشارات آکادمیک

مشاهده بیشتر

Alireza Ranjbarzadeh

بنده علیرضا رنجبرزاده هستم مدیر و مسئول میزبانی وب پیام هاست با 5 سال سابقه در حوزه هاستینگ و طراحی وب سایت ارزان قیمت - کارشناس تجارت الکترونیک - دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر در تبریز - مدرس زبان انگلیسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا